lauantai 18. toukokuuta 2019

Jätä kommentti


Mun on jotenkin välillä vaikea käsittää, että joku oikeasti lukee mun blogia ja seuraa instagramissa mun elämää. Joten nyt toivoisin juuri sun kirjoittavan kommentin tähän postaukseen olet sitten uusi blogissa tai et. Kommentti voi liittyä blogiin, risuihin tai ruusuihin tai vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa kysymyksen mitä oot pohtinut. Kommentti voi sisältää vaikka vain yhden sanan. Olis myös jännä kuulla mitä te ootte miettinyt musta ja millaisen kuvan blogi antaa musta. Kerro mitä just sulle kuuluu ja millaisia kesä suunnitelmia sulla on. Toivon että saisin mahdollissimman monta kommenttia tähän postaukseen ja viimeistään munkin aivot tajuaisi, että teitä on ruudun toisellakin puolella. Kommentti voi olla lyhyt tai pitkä pääasia että jätät itsestäsi jäljen. Antakaa palaa kaikki kommentit on tervetulleita! ❤️


6 kommenttia:

  1. Ei pahalla mutta oot ehkä vähän hukassa elämäs kanssa. Tsemppii jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Olet aivan oikeassa ! Toivottavasti tulevaisuus tuo jotain parempaa.

      Poista
  2. No minä satuin löytämään blogiisi tämän Blogit.fi-sivuston kautta ja olen siis uusi lukija blogissasi. Mutta täytyy sanoa, että minä mietin välillä samaa asiaa kuin sinäkin. Lukeeko blogiani kukaan? Ja onko blogillani vakituisiakin lukijoita. Minulla on siis myös blogi, mutta harvoin saan siihen minkäänlaisia kommenttejakaan. Vaikea arvuutella minkälainen on blogini lukijakunta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon miettinyt paljon millaisia ihmisiä lukee mun blogia. On hankala ajatella edes minkä ikäisiä lukijat ovat. :) Mä kävin kurkkaan sun blogia muuten! Kiitti kommentista ja ihanaa kesää!

      Poista
  3. Ootko onnellinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanotaankon näin, että onnellisempi voisin olla. Pitää olla kiitollinen elämän pienistä asioista :)

      Poista