sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Kiitos vuosi 2018!

Tämä vuosi on ollut rankka ja stressaava ehkä jopa rankin vuosi mun elämässä. Olen kohdannut paljon uusia asioita jotka ovat stressanneet, vieneet unet ja ruokahalun. Irtisanoudin vakituisesta työsuhteesta vuoden alussa jota edelleen mietin kumpa olisin jaksanut jatkaa töitä. Miehelläni epäiltiin sairautta jota tutkittiin monia kuukausia. Olen joutunut tukemaan ja auttamaan perheenjäsentä vakavien mielenterveys ongelmien takia. Pelko läheisen joutumisesta vankilaan on myös ollut yksi isoimmista stressin aiheista joka on painanut mieltä koko pitkän vuoden. Vietimme kolmet hautajaiset vuoden sisään. Olen itse tehnyt itselleni kiireitä ja lisää stressattavaa. Oma eikä läheisten elämä ole ollut helppoa tänä vuonna. Olen kantanut huolta läheisistä ja koittanut auttaa heitä parhaani mukaan. Oon toivonut kauan että vuosi jo vaihtuisi koska uskon ensi vuoden olevan todellakin parempi! Itse yritän vaikuttaa ensi vuoteeni niin paljon positiivisesti kuin vain pystyn.


Joulukuussa mulla on käynyt onni töiden ja raha asioiden suhteen. Mikä on auttanut tosi paljon tän kaiken muun keskellä. Oon aina sanonut, että mulla on huono tuuri. Vihdoin mulla onkin hyvä tuuri! Mies nauroiki jo että tee lotto. Kumpa tää onni edes pienissä määrissä jatkuisi ensi vuoden puolelle. Mun ensi vuoden toiveita on että vakituinen työpaikka löytyisi. Se on mun suurin toive. Haluaisin kovasti alkaa remontoimaan meidän omakotitaloa, mutta en suostu aloittaa remonttia ennen kuin mun tulot on säännölliset.

Olen kiitollinen kuitenkin onnellisista hetkistä tänä vuonna jolloin olen voinut nauraa ja nauttia elämästä perheen ja ystävien kanssa. Olen hyvin kiitollinen myös että olen terve. Vuoden aikana olen alkanut arvostamaan terveyttä ihan uusin silmin. Tänä vuonna olen kokenut paljon ja oppinut uutta. Mitä te ootte oppinut tästä vuodesta? Onko vuosi antanut vai ottanut? :)

Kiitos myös seuraajien kuluneen vuoden tsemppi viesteistä ja muistakin viesteistä. ❤️ Olen yllättynyt ja kiitollinen niistä kaikista kauniista sanoista mitä te ootte mulle lähettäneet instagramissa.
Mut löytää instagramista nimeltä suppusuuu! Menkää ihmeessä seuraamaan jos ette jo seuraa. Haluaisin saada teiltä kommenttia millaisia postauksia haluaisitte ensi vuonna? Sana on vapaa 😀


☘❤️❤️Hyvää ja parempaa uutta vuotta 2019 kaikille!❤️❤️☘

3 kommenttia:

  1. Teidän kodista olis kiva kuulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin kyllä esitellä kotia sen verran mitä anonyymiuden nojalla haluan/pystyn ! :)

      Poista