tiistai 5. lokakuuta 2021

Ihana syksy

 Heippa!


Syksy on tullut! Jee! Vitsi että mä nautin. Oon alkanu kynttilöitä polttaan ja käyttään paksuja villaneuleita, ihan parasta. Mökilläkin ollessa sai pukeutua jo todella hyvin oli meinaan vähän viileetä. Lähiaikoina muhun on iskeny ihan hirvee siivous vimma. Koko kämppä on siivottu huolellisesti vaatekaapeista lähtien. En tiiä mistä tää into on tullut ja miksi. Aloin jopa aatteleen koitanko vältellä omien ajatusten kohtaamista.

Mulla on pitkästä aikaa menny kivasti. Puhuinkin instagramissa kuinka hirveitä olotiloja ja päiviä mulla on ollut. Heti kun lopetin e-pillerit olo on vähän parantunut ja mieli tasottunu. Eli oli aivan oikea ratkasu lopettaa ne. Olin niin tuskastuneen väsynyt siihen oloon ja onneks nyt on mennyt paremmin.



Oon innostunu pitkästä aikaa sisustaan kotia. Oon tosiaan muuttanut tähän nykyiseen asuntoon hieman vajaa 2 vuotta sitten eron jälkeen. Jotenkin ei oo löytyny tarpeeks kiinnostusta ja jaksamista asiaan. Lisäks seinät on betonia ja tapettia päällä joten taulujen ja kellojen ripustus on vähän jäänyt enkä oo teippi koukuja uskaltanu laittaa uusien tapettien päälle vaikka jossakin sanotaan ettei muka jätä jälkiä tapettiin. Nyt oon puolisolla teettäny vaikka mitä askarteluita kun en itse osaa. Ois tarkotus saada tää kämppä näyttää hyvältä vuoden loppuun mennessä. Mulle kodin viihtyvyys on nii iso juttu.

Vaikka nyt on mennyt paremmin riesaksi on tullut suuren suuret uniongelmat. En oo koskaan kärsinyt niistä näin paljon. Oikeestaan koskaan mua ei väsytä. Nukahtaminen on vaikeeta sekä uni on huonoa ja en pysty nukkuun jokusia tunteja pidempään. Kyllä tää jatkuva väsyneenä olo on uuvuttavaa. Eikä meinaa jaksaa tehdä mitään joten päivät menee kotona.


Tuntuu että tää syksy on saanut muhun lisää virtaa ja oonkin ideoinu joulukalenteria tänne blogin puolelle. Joulukalenteri on kauan ollut haaveena, mutta nyt mulla olisi virtaa siihen. Kyselinkin jo instagramin puolella olisiko kiinnostuneita sen asian suhteen. Eli todennäköisesti nyt alkaa kovaa vauhtia pieni suunnittelu joulukalenterin osalta. Mä en sinänsä oo iha super joulu ihminen, mutta jostai syystä oon halunnu sen toteuttaa ja tehdä kauan. Olisi kiva herättää tätä blogia silläkin tavalla eloon. Musta ja mun jutuista kuuluu paremmin instagramin puolella nimellä suppusuuu. Oon siel aktiivisempi kuin tääl blogin puolella. 

Ootan innolla tulevaa talvee ja luistelu kelejä! Oon huomannut, että jos on jotain mieleistä odottamista se tekee paljon ilosemmaks olon. Ihanaa syksyn jatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti