torstai 31. joulukuuta 2020

Kiitos vuosi 2020!

Oon takasin😍


Menihän siihen aikaa, meinaan blogin ääreen palaamiseen edes tän yhden postauksen verran. Viime vuoden loppupuoli oli kiirettä ja elämä muuttui eron myötä. Kesti hetken saada uusi elämä toimimaan. Hankin uuden asunnon sain uusia töitä ja koulussakin tuli piipahdettua tekemässä osan leipuri-kondiittorin tutkinnosta. Nyt viimein mulla on halua ja aikaa keskittyä tähän. Blogia on ollut kova ikävä kirjottamista ja kuvien ottamista. Blogihan on ollut mulle päiväkirja ja tärkeä sellainen. Kaikki motivaatio vaan lähti ja useasti koitin kirjoittaa juttuja tänne mutta kaikki aina jotenkin jäi tai en saanut aikaseksi. Masennus mistä olen ennenkin täällä puhunut on pahentunut entisestään ja oon ollut aikaansaamaton monen asian suhteen. Oon käynyt blogia vähän läpi, muistellut menneitä ja karsinut menneitä postauksia. 

No mitä tällä välin on tapahtunut? Muutin kerrostaloasuntoon pupuni kanssa. Mulla kesti tosi kauan löytää sopiva asunto eron jälkeen. Nyt oon yli vuoden asunut tässä asunnossa ja oon tosi tyytyväinen ollut. Mun vuokraemäntä on ihan huippu tyyppi! Tää asunto on mukavan iso kaksio. Ensimmäistä kertaa mulla ei ole saunaa asunnossa, mikä kyllä harmittaa mutta hyvin on pärjätty. Etenkin nyt talvella ikävöi saunan lämpöä. Syksyllä laitettiin tänne uudet tapeetit eteiseen ja olkkariin. Nyt koti alkaa pikku hiljaa muovautumaan mun näköiseksi. Oon ilmeisen hidas sisustaan tai sitten vaan liian käytännönläheinen, että mulla kestää kunnes tavarat löytää hyvän ja toimivan järjestyksen.
 

Aloin seurustelemaan, löysin mun paremman puoliskon. Meillä on mennyt tosi hyvin koko ajan ja oon super onnellinen, että mulla on tollainen kallio mihin tukeutua ja joka saa mut nauramaan ja tuntemaan itseni paremmaksi. Perhe on edelleen tosi läheinen ja tärkeä mulle ja pysyy arjessa mukana. Kaveri suhteet on voinut hieman huonosti. Tuntuu, että tää koronakin on vaikuttanut kun ei ole päässyt näkemään ja viettämään aikaa normaalisti. Musta tuli ensimmäistä kertaa kummitäti ystävän lapselle. Ja ensimmäistä kertaa myös täti. En tiedä onko mikään asia muuttunut niin paljon tän blogi hiljaisuuden aikana muuta kuin se että masennus on heilahtanut huomattavasti ikävämpään suuntaan. Mun olisi nyt tärkeä keskittyä asioihin mihin tunnen paloa ja saan iloa.


Viimeisessä postauksessa lupasin tänä vuonna alkaa arvostamaan itseäni enemmän ja sen oon tehny. Suurin kiitos kuuluu ihanalle miehelleni. Hänen avullaan olen oppinut monia asioita ja oppinut arvostamaan itseäni enemmän. Vielä on paljon petrattavaa, mutta tästä on hyvä jatkaa. 

Miten teillä on mennyt? 

Ihanaa uutta vuotta 2021 💓
Palaillaan 😘

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti