maanantai 5. marraskuuta 2018

5 positiivista asiaa juuri nyt

Vieraat- Veljet kutsuu mua mummoksi koska rakastan tyrkyttää ruokaa, passata ja melkein jopa syöttää. Mä rakastan vieraita ja melua joka täyttää koko talon. Oon järjestänyt jo monet illan istujaiset jossa saunotaan, syödään ja pelataan omalle perheelle ja läheisille. Lähiaikoina vieraita on riittänyt.

Tippunut paino- Stressin ja kiireen takia paino on lähtenyt viimein laskuun. Oon  niin iloinen vaikka pelkään kilojen tulevan yhtä nopeasti takaisin kuin lähtikin. Laihtuminen on saanut muhun lisää potkua ja oon alkanut vakavasti miettimään elämäntapojen muutosta.


Naurukohtaukset- Oon nauranut turhille ja tyhmille asioille vatsa kipeenä. Tosin harvoin mutta kuitenkin. Kyllä nauraminen tekee niin hyvää.

Musiikki- Musiikki on pauhannut kotona kaiuttimisista aamusta iltaan. Oon koittanut kuunnella iloisempia biisejä jotka ovat kohentaneet mielialaa positiivisemmaksi. Lisäksi olen pitkästä aikaa soitellut ja laulellut.

Romanttiset leffat- Mä en oo oikeestaan koskaan tykännyt katsella leffoja. En edes lapsena. Enkä pidä romantiikasta erityisesti. Iltaisin oon katsellut yksin sohvalla rakkaus aiheisia leffoja ja joka leffan lopussa jopa herkistyny.

2 kommenttia:

  1. - Aaaw, jotenkin ihana ja lämmittävä postaus. Aina ei harmaan arjen keskellä muista edes miettiä niitä hyviä asioita. Hmm, taidan ottaa kopin tastä ja tehdä myös tämän :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Joo ei arjen ja stressin keskellä aina kerkiä ajattelemaan mitkä asiat tekee iloiseksi. Tee ihmeessä tuun sit lukaseen :)

      Poista