tiistai 19. kesäkuuta 2018

Parempaan päin

Heippa!
Oon blogissa kertonut hieman mun irtisanoutumisesta ja psykologi käynneistä. Lopetin psykologilla käynnit enkä oikein tiedä oliko se oikea ratkaisu. Nyt kuitenkin mun mieliala on paljon aurinkoisempi. Tuntuu että kaikki asiat alkaa menee parempaan suuntaan mutta tosi hitaasti ja välillä takapakkia ottaen. Pääsääntösesti olo on kevyempi pään sisällä. Aurinkoiset ilmat on myös ilahduttanu mun päiviä.


Yksin ollessa kaikki stressi ja ikävät asiat  vaivaavat eniten. Mies tekee pitkiä päiviä ja näen hänet vaan käytännössä nukkumassa. Illat siis on aikaa miettiä kaikkea yksin ja pyöriä sängyssä. Mielessä on pyörinyt parisuhde, raha, ystävät, perhe ja paino. Tuntuu että joka päivä stressaan samoja asioita. Onneksi olen opinnut unohtamaan murheen ja stressin ettei mee koko päivä murehtiessa. Mun ajatukset saa muualle ystävät, tekeminen ja musiikki. Oon yrittänyt jakaa miehelleni enemmän kaikkia tunteita. Oon helpottunut ajatuksesta että kaikki palaset loksahtaa aikanaan kohdalleen. Toivon ja luotan parempaan huomiseen.

Miten teidän kesä on alkanut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti