maanantai 25. kesäkuuta 2018

Mä somessa

Moikka! Selatessani blogini sisältöä aloin miettimään millaisen kuvan haluan antaa itsestäni teille, mahdollisimman aidon tietysti. Sosiaalisessa mediassa on mahdollista rajata mitä haluaa tai ei halua näyttää muille ihmisille. Aiemmin teinkin postauksen miksi bloggaan anonyyminä. Haluan antaa itsestäni realistisen kuvan someen enkä halua peitellä huonoja päiviä. Aiemmin eräässä postauksessani kirjoitin että "Oon huomannu et musta tykätään enemmän kun en puhu omista negatiivisista asioista". Blogiin en halua valehdella enkä kaunistella asioita. Haluan olla rehellinen itselleni ja teille. Blogia perustaessani en uskonut postauksien olevan näin synkkiä, mutta tällä hetkellä en elä elämäni onnellisinta aikaa. Ajattelin postauksien olevan täynnä iloa ja positiivisuutta.



Tää blogi on ollut paikka johon oon voinut kertoa sen hetken fiiliksistä ja ilmaista asioita jotka eivät välttämättä suusta ulos asti tule. Harmi ettei mun iloinen ja menevä puoli ole päässyt esiintymään blogissa paljon. Kyllä sen aika tulee heti kun elämä muuttuu takaisin raiteilleen ja saan asiat ja itseni kuntoon. Nyt blogissani on esiintynyt enemmän se ei niin iloinen minä. Hyvät ja vaikeat ajat ovat kumminkin osa elämää. Tuntuu hyvältä olla välillä se heikko eikä aina se joka jaksaa ja hymyilee.

Kuvat jotka lisään someen haluan olevan selviä, haluan kuitenkin pysyvä anonyyminä myös kuvien osalta. En halua jakaa kuvia tiskeistä, pyykki kasoista ja muista sotkuisista asioista. Harvemmin kyllä somessa tulee kuvia vastaan sotkuisista asunnoista ja viemättä jääneestä roskapussista. Kuvissa haluan tuoda parhaita puolia esiin. Mun mielestä kuvat kertovat kuitenkin enemmän kun tuhat sanaa.



Millainen teidän some-minä on?




2 kommenttia:

  1. Itse tykkään lukea blogeja, joissa tuodaan rehellisesti esiin myös elämän tummempia sävyjä. Mun mielestäni elämän eri puolet saavat näkyä myös kuvissa. Liika harmonisuus on pidemmän päälle väsyttävää, riitasoinnut ja jännitteet saavat musta näkyä. Jatka vaan samalla linjalla, kyllä ne toisetkin puolet pääsevät pintaan kun on sen aika.

    VastaaPoista
  2. Niin se on kyllä totta ! Kiitos kommentista :)

    VastaaPoista