maanantai 14. toukokuuta 2018

Mielipide kesäkunnosta

Mua ehkä vähän huvittaa kun puhutaan paljon siitä ettei ole kesäkunnossa tai ei vuosiin tule sitä olemaan. Itselläkin välillä lipsahtaa etenkin tuo ensimmäinen lause etten ole kesäkunnossa. Kesäkunto on useasti ihmisten huulilla tähän aikaan vuodesta jolloin kesä tekee tuloaan mutta mun mielestä koko sana on hirvittävä. Miten määritellään kesäkunto ja milloin siinä pitäisi olla? Tarkoittaako se sitä että kehtaa mennä uikkareissa rannalle vai sitä että on tavotepainossaan vai että vyötäröltä karistetaan tietyn verran senttejä?

Mua ei haittaa etten ole tänä kesänäkään kuuluisassa kesäkunnossa. Kesäkunto sanakin jo nostattaa mun karvat pystyyn. Olisihan se upeaa kun saisi tiputettua painoa ja uskaltaisi pukea yllensä mitä tahansa. En kuitenkaan jaksa stressata tälläisestä pienestä asiasta kaiken muun lisäksi. En ihmettele että aihe aiheuttaa stressiä etenkin naisissa. Some on täynnä kuvia naisista bikineissä ja uimapuvuissaan jossa esitellään hoikkaa vartaloa ja hössötetään kesäkunnosta. Monelle uimarannalla uimapuvussa olo voi olla tosi vaikeaa ja sen ylipääseminen on iso asia. Kesä helteellä haluaisi pukeutua kevyempiin ja lyhyempiin vaatteisiin mutta monikaan ei uskalla. Tänä kesänä koitan antaa kyytiä ajatukselle että kaikki tuijottaa mun läskejä ja pukeutua just niin kun huvittaa. Mitä se oikeastaan muille edes kuuluu minkälaisissa vaatteissa kuljen.


Muistakaa naiset ja miehet ettei teidän tarvi olla kesäkunnossa tänäkään vuonna ja jos olet niin hienoa! Kenenkään ei tarvitse olla kesäkunnossa saadakseen kulkea vaatteissa missä itse haluaa. Pukeutukaa shortseihin ja lyhyisiin mekkoihin tai niihin vaatteisiin mitkä itsestä tuntuu hyvältä. Mun mielestä sisäinen kauneus on kaunein! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti