lauantai 19. toukokuuta 2018

Irtisanoutumisen jälkeen

Irtisanoutumisen jälkeen olin hetken täysin tyhjän päällä ilman töitä ja oli pakko ottaa säästöistä rahaa elämiseen. Tosin harmittaa että säästöt ovat hiipuneet vaikka tälläisiä tilanteita varten olen säästänyt aikoinaan. Sain kaksi työtä, mutta töissä ei todellakaan ole täydet tunnit. Olen kuitenkin onnellinen, että on jotain tekemistä päivisin ja saa edes pientä palkkaa. Lähes jokainen mun aamu alkaa työpaikkojen selaamisella eikä mitään paikkoja vaan löydy mihin riittäisi koulutus tai työkokemus. Oon miettinyt myös opiskelua, kuitenkaan mikään ala ei tunnu kiinnostavan niin paljon kun pitäisi. Onneksi irtisanoutumiseni ei ole oikeestaan vaikuttanut meidän rahatilanteesee. Tietosesti olen kyllä hieman alkanut pihistään turhista asioista kuten illanvietoista ja turhista shoppailu reissuista.


Työ jätti muhun ihmeen pahat arvet. Itseluottamus ja ylipäätään usko omaan osaamiseen on aivan nollassa. Oon aina ollut itsekriittininen mutten ikinä näin pahasti kuin nyt. En uskonut tuollaisen kokemuksen rikkovan mua täysin. Mä oon aina päässyt yli isoista vaikeuksista ja tästäkin tulen pääsemään se ei vaan oo helppoa. Töissä mut lyötiin niin pahasti kasaan enkä voinut puolustaa itseäni sillä tavalla kuin olisin halunnut. Onneksi ajatukset eivät ole enään pyörineet töissä pitkään aikaan, edelleen ahdistaa silti puhua siitä. Toivon että saisin nostettua itseluottamusta ja uskoa omaan osaamiseen. Haluan vanhan itseni takasi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti