maanantai 9. lokakuuta 2017

Kuulumisia

Viikot ovat kuluneet nopeaa. Joka päivä tuntuu olevan kiire ja kotona kerkiää vain käymään nukkumassa. Olemme miettineet uuden talon uutta sisustusta, hoitanut talon asioita ja ehkä hieman ostanut uusia tavaroita. Talo on saamassa hieman ehostusta. Maalaamme seinät uudelleen ja seinät ovat saaneet vähän uutta tapettia. Polttopuitakin on saanut tehdä tulevaa talvea varten. Olen myös lenkkeillyt ja saunonut paljon. Illat alkaa olemaan jo aika pimeitä joten on saanut kaivaa kynttilöitä esiin. Riesaksi on tullut kova päänsärky josta kärsin lähes joka päivä. Voisinkin seuraavalla lääkäri käynnillä vinkata asiasta.




Olen myös pitäny huonosti yhteyttä kavereihin ja osa heistä ei tiedä muutto aikeista mitään. Ei ole ollut sopivaa hetkeä tavata eikä puhelinkaan ole soinut. Onneksi kaverit eivät lähde rinnalta vaikka heitä ei näkisi joka päivä. <3

Muutto alkaa lähestymään joten olemme aloittaneet hieman pakkaamaan turhia tavaroita pois. Tuntuu haikealle luopua asunnosta jossa olen asunut jo vuosia. Outoa nähdä muuttolaatikot ja huomata kuinka asunto tyhjenee. En tiedä miksi minulle asunnosta luopuminen on näin haikeaa. Useasti mietin ennen nukkumaan menoa sitä hetkeä jolloin annan asunnon avaimet pois ja paluuta ei enään ole. Olen puhunut kavereideni kanssa kuinka tulen ikävöimään asuntoani ja miettinyt itse oliko muutto oikea ratkaisu. Oli se ja kaveritkin ovat samaa mieltä. Nautin viimeisistä hetkistä tässä asunnossa ja uskon uudessa kodissa unelmien käyvän toteen. <3



Kaikki uusi jännittää hieman kun ei tiedä miten asiat tulevat menemään. Olen aika kova jännittämään ja stressaamaan ja saan mielenrauhan vasta kun tiedän että asiat menevät varmasti hyvin. Onneksi mun mies on mun rinnalla. En ikinä olisi uskaltanut ostaa edes kerrostalo asuntoa yksin. Hänen kanssaan uskalsin ottaa ison askeleen yhteistä tulevaisuutta ajatellen.

Vaikka tuleva stressaa ja jännittää tiesin kuitenkin ettemme kauaa voisi asua nykyisessä asunnossa. Lisäksi olemme haaveilleet useamman lemmikin ottamisesta kuten koirasta. Emme ole voineet aiemmin haaveilla lemmikin hankkimista tai puhumattakaan perheen lisäyksestä. Uusi koti mahdollistaa kaiken tämän ja sen ettei minun pidä jakaa vaatekaappia mieheni kanssa. Odotan innolla hetkeä kun kaikki tavarat ovat paikallaan. <3




2 kommenttia: